sandrislindvall

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 9 februari 2016 15:30

Hej bloggisen! 


Som ni märker händer det att det blir lite kortare uppehåll på uppdateringen, jag orkar inte alltid uppdatera bloggen. 

Tänkte nu skriva lite hur det ligger till-varför det blir så ibland... 


Jo, som jag skrivit i tidigare inlägg har jag ångest och är ofta deprimerad och har problem med att äta osv. 

Ibland blir tankarna för mycket för mig, och jag går in i min egen värld och stänger allt ute. Jag går ju fortfarande till skolan under de perioderna, rider och så. Men jag mår inte bra så orkar inte göra något annat. Blir snabbt utmattad, ofokuserad och är helt inne i mina egna tankar. Vissa tror jag är övertrött och det stämmer till viss del. Jag blir övertrött pga allt som händer. 

Att komma på saker att skriva om på bloggen är så gott som omöjligt, och jag mår så dåligt att jag helt enkelt inte orkar. Skulle jag tvinga mig att göra det blir allt bara värre, så det är därför det ibland blir några dagars uppehåll. 


Sen kan det ju ibland helt enkelt vara så att jag kommer hem sent och vill gå & lägga mig eftersom jag går upp så tidigt varje morgon. Kan ju också vara så att jag är med en kompis eller att mormor är här, och då känns det lite sådär att sitta och blogga. Vill ju inte vara otrevlig och blogga under tiden de är här. 


Ja det är lite så det ligger till. Jag hoppas ni förstår det här, och kikar in på bloggen emellanåt. För jag älskar att blogga, men att blogga får inte gå ut över hur jag mår. Mår jag dåligt behöver jag vila, ta det lugnt och släppa alla måsten. :) 

Tack för ni tog er tid att läsa det här<3


Tycker den här lilla korta texten är såå sann. Vissa tror att det bara är att rycka upp sig och göra något som är kul, men ångest är jobbigt. <3

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards