sandrislindvall

Alla inlägg den 21 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 21 februari 2016 16:15

Jag älskar disneyfilmer!! :D 

Mina favoritfilmer är: 

  • Frost/Frozen
  • Insidan Ut
  • Lejonkungen 1, 2 & 3
  • Bolt
  • Bambi 
  • Björnbröder
  • Snövit
  • Big Hero 6
  • Lady & Lufsen
  • Askungen
  • Törnrosa
  • 101 Dalmatinerna och 102 Dalmatinerna
  • Skönheten och Odjuret
  • Rapunzel
  • Spirit - Hästen från vildmarken

Listan kan göras lång, men ja här är några av mina favoritfilmer! :) 


Tänkte även lista mina favoritkaraktärer från filmerna. 

  • Elsa "Frost"
  • Anna "Frost"
  • Olof (Snögubben) "Frost"
  • Rapunzel "Trassel"
  • Maximus (hästen) "Trassel"
  • Kalle Anka
  • Trötter "Snövit & De sju dvärgarna"
  • Spirit

Haha att jag diggar Trötter är för att jag själv brukar vara trött och jag tycker han är charmig, men det är även Toker. ;) 


Favoritlåtar från disneyfilmerna då! :) 

  • Slå dig fri / Let it go - Frost/Frozen
  • Hakuna Matata - Lejonkungen
  • Färger i en vind - Pocahontas
  • Snart är det jag som är kung - Lejonkungen

Finns såklart massor av fler bra låtar men det är självklara favoriter för min del iallafall!! :) kommentera gärna vilka som är era favoriter! :) 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards