sandrislindvall

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 6 februari 2016 14:00

Ja när man vill ge bort något till en kompis eller så, kan det ibland vara svårt att komma på vad man kan ge. 

Jag tänker nu lista vad man kan ge! :) 


  • Fuck Cancer - armband
  • Fuck Cancer - tröja
  • EOS/Babylips läppbalsam
  • Alla produkter från The Body Shop
  • Något smycke
  • Smink och nagellack
  • Choklad brukar alltid gå hem! ;) 
  • Presentkort på bio t.ex
  • Halsduk/tub, vantar brukar vara poppis på hösten & vintern
  • Doftljus eller vanliga ljus gillar de flesta
  • Mjuka och fina filtar

Ja det är vad jag kan rekommendera om man vill köpa något till sin kompis eller så :) Brukar vara poppis :) 

Av Sandra Lindvall - 6 februari 2016 09:45

Jag älskar att bara koppla av och mysa, men även kvalitétstid med sig själv är skönt. Vissa har svårt att komma på saker de kan göra hemma med sig själva. 


Jag brukar tända doftljus, krypa ihop i soffan eller sängen med något gott att dricka och kanske ett choklad eller en bulle. Se en mysig film, och bara vara. 

Vill man slappna av är det bara att se till att det är mörkt på rummet och lägga sig i sängen med doftljus på lämpligt ställe, lugn musik på och bara ligga och slappna av. Jag brukar ligga så i ca 15-30 min beroende på hur hög stressnivån eller så är, men viktigt att man sätter en maxtid på kanske en timme så ställer man ett alarm så riskerar man inte att somna med ljusen tända. :) 


Hoppas ni får en trevlig helg :) <3

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards