sandrislindvall

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 16 februari 2016 12:15

Ibland vill man ha en fin tavla på sitt rum, eller nya prydnadskuddar. Kanske en fin mugg att ha när man sitter i soffan på kvällen och dricker te eller varm choklad. Listan kan göras lång. 

Jag och min familj brukar beställa kuddar, mobilskal, muggar i keramik, tavlor av olika slag, och bordsunderlägg på nätet med personliga bilder! Riktigt bra kvalité på grejerna, och roliga att ge bort i present till någon man tycker om!! 


Sidan heter icafoto.se, och där finns allt möjligt som man kan beställa med egna bilder till ett bra pris!! Finns olika designer, färger osv att välja mellan! :D 


Här är en del av det vi har beställt!! :D 


Min lillasysters mobilskal till sin iPhone 4s :) (Sorry för dålig bildkvalité) 



Mitt skal till min iPhone 5C :) 


 


Therese kudde :) 

 


Min kudde :) 

 


Min och min systers muggar :) Min syster till vänster och jag till höger :) 

 


Baksidan på muggarna :) 

  


Jag rekommenderar verkligen det som födelsedagspresent, julklapp, eller till sig själv :) Vi är jättenöjda med det! :D 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards