sandrislindvall

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 8 februari 2016 18:30

Hejhej! 

Är lite dålig uppdatering just nu, men ja hoppas att ni inte slutar kika in här då & då för jag försöker verkligen uppdatera så mycket som jag kan ;) 


Igår red jag Viggo! Gick jättebra! Vi hoppade lite! Blev en kombination på ena långsidan i paddocken och ett litet enskilt hinder på andra långsidan som vi sen tog bort för att vi skulle göra infångare till kombinationen då en viss häst inte skulle hoppa rakt över alla gånger.. Hehe ;)

Viggo var väldigt pigg och taggad på hoppning och tyckte jag var sååå jobbig som tyckte vi skulle skritta och trava fram extra länge igår för att han skulle lugna ner sig lite ;) Vi har nu börjat höja första hindret in i kombinationen också. Innan har första hindret varit lågt för att hjälpa honom till det andra (typ varit ett hjälphinder), men nu ska det bli lite ordentliga kombinationer på ca 60 cm på första hindret och andra hindret låter vi vara lite högre ;) Iallfall till en början, och vi har inte heller så mycket hindermaterial utan vi får ta vad vi har ;) hehe :) 


Här är lite bilder från ridpasset :) (kvalitén på bilderna är inte den bästa men det är taget med min mobil så är ändå rätt bra) :) 

     

     


Fail alá Viggo.. Inget onormalt att han tänker hoppa spannarna istället ;) 


Failen på de här två sista bilderna är för jag tappade ridningen lite mot kombinationen så vi kom för nära in på första hindret men han räddar det fint och hoppar stort ut utan problem! :D Finaste hästen vet hur han ska göra om det blir lite tokigt med avstånden, han löser det själv :) <3

   

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards