sandrislindvall

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 15 februari 2016 05:30

Godmorgon! 

Jag är vääldigt trött idag, men det är sista veckan innan sportlov, så det är bara att bita ihop och pallra sig upp ur sängen så fort jag bloggat lite! Ska rida i skolan idag! :D 

Slutar skolan 14, så är hemma igen 15:30 om Skånetrafiken funkar som det ska och det inte blir förseningar eller inställda tåg/bussar som det ibland är. ;) 

Jag har inte kollat ut än, eller orkat gå upp och kolla hur varmt/kallt det är ute så har ingen aning om vad jag ska ta på mig. Mina ridkläder jag brukar ha i skolan ligger i mitt skåp i skolan för jag orkade inte ta hem de förra veckan, så måste ta på mig vanliga kläder nu. Blir antagligen mjukisbyxor och en hoodie ;) 


Nä, om man ska gå upp och göra sig redo för skolan..? :) Vill inte lämna sängen, men har inte så mycket att välja på, så bara att göra det :) 

Hoppas ni får en bra dag och en bra vecka så hörs vi senare! :) 


(Bilden är från i fredags, hade plattat håret) ;) 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards