sandrislindvall

Alla inlägg under mars 2017

Av Sandra Lindvall - 6 mars 2017 09:30

Allt med hästarna går så bra just nu! Tävlingarna går super, och igår vann jag dressyren med Bandit i ponnyklassen och blev Tvåa i hästklassen med Genua på hennes första dressyrtävling! 

Nästa vecka åker jag till Tyskland igen för 3 veckors praktik! :D 


Men... Så är det min skada... Nu på morgonen var jag på vårdcentralen för att kolla mitt knä igen. Ser inte så positivt på det just nu, det är någon sena som går över knäskålen som är skadad, och har nu fått ett träningsprogram som jag ska hålla på med varje dag i 12 veckor, alltså lika lång tid som det nu har gått sen olyckan. Sjukymnasten sa också att det kan vara bra att åka till en ortoped i Lund så dom får kolla det också. Han sa att det finns en liten risk att de kan säga att jag inte kommer få rida på kanske ett halvår, men han skojade till det och sa att han själv kunde räkna ut att jag inte kommer lyssna på det riktigt. Han förstod att jag hellre har ont än lägga ridningen på hyllan i ett halvår, när jag nu har kommit såhär långt!

Så när jag kommer hem från Tyskland ska vi ringa dit, så nu är det ännu mer oro än det var tidigare. 


Just nu ser allt så jäkla mörkt ut, jag ser inte något slut på det hela. Min hjärna går just nu på högvarv och överarbetar, ångesten är triggad till en hög nivå. Jag är som tur är ledig från skolan hela dagen. Är dessutom hemma själv. 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards