sandrislindvall

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 23 februari 2016 14:30

  • Jag har ALLTID med en hårborste överallt!! Jag klarar mig inte utan den! ;) 
  • Jag har alltid med en liten mini-väska där det ligger läppstift, hårsnoddar, mobilladdaden, handkräm
  • Jag lyssnar på väldigt blandad musik!
  • Jag gillar inte hårdrock
  • Jag klipper mitt hår ungefär 1, max 2 gånger om året, och då är det inte så slitet
  • Jag lägger ner mycket tid på att vårda mitt hår
  • Jag gillar att måla naglarna
  • Jag kollar nästan alltid på youtube efter nya frisyrer
  • Jag gillar inte kokt potatis
  • Jag gillar inte bacon! (Jag vet om att jag är lite onormal :P )
  • Ibland händer det att jag går in på youtube och sen kommer på mig själv att jag lyssnar på introt till "Bumbibjörnarna" och andra program man såg på när man var mindre! Älskar det! Sen får ni tycka vad ni vill :)
  • Jag älskar choklad! (men det visste ni säkert redan) 
  • Jag har varit utan godis i 51 dagar! (Och då älskar jag egentligen godis men bestämde mig för att sluta)
  • Jag älskar att åka på semester med min familj, särskilt sol-och badsemester med lite shopping ;) 
  • Jag älskar att träna! Ridning, power-walk och jogging är favoritträning ;) (Går aldrig på gym)
  • Ibland är jag galet lat, och ibland är jag så aktiv att det nästan är läskigt :P 

Haha lite random saker om mig som de flesta inte vet ;) Förlåt för att det blev tjatigt med "jag..." heela tiden :P


En bild från förra sommaren! Bilden är tagen i Alperna och ja-det vita i bakgrunden är riktig snö! Vi var högre upp än man kan komma i Sverige! :D

(Var typ runt 20 grader på campingen så hade shorts & linne på mig...

   

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards