sandrislindvall

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 10 februari 2016 16:00

Shopping! Älskar det! Så roligt med nya saker, men ja man får ju köpa sånt man behöver, men ibland kan man unna sig "behöver-behöver-saker"

Jag tänkte nu visa vad jag köpt den senaste tiden när jag varit och shoppat! :D 


Jag var på hööks i måndags då jag behövde ett par ridbyxor till. Blev de här beige-färgade ridbyxorna! Pris: 679 kr märke: CRW (Classic Riding Wear) (finns på hööks)


Köpt två nya Babylips! Ett genomskinligt och ett med färg! :D Använder genomskinligt dagligen och med färg när jag har smink (vilket inte är så ofta, händer då och då till vardags, men mest på kalas eller liknande) ;) 

Pris: Vanligtvis 39.90 kr, men jag köpte de på rea så fick de för 29.90 kr/st.


Köpt nageldekorationer! Kommer inte exakt ihåg vad de kostade, men under 100  kr iallafall. Jag köpte de på Kicks men finns säkert lite överallt :) Det är från Depend ;) 


Genomskinligt nagellack! Alltid det man behöver köpa nytt av heela tiden, eller är det bara jag? :) Märket är Mavala, jag gillar det nagellacket då det torkar väldigt fort. :) Har inte använt det så länge så kan inte säga exakt vad jag tycker om det annars ;) Köpte detta på Kicks ;) 

 


När Ur & Penn hade rea köpte jag de här armbanden för 20 kr/st. Den lilla ringen som ligger lite till höger vid det rosa armbandet är köpt på Glitter :) Det tredje armbandet från vänster är också köpt på Glitter, de andra är köpta på Ur & Penn :) 


Ja det var vad jag hade att visa från mina senaste köp :) 


Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards