sandrislindvall

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 3 februari 2016 16:38

Jag ber 1000 gånger om ursäkt för uppdateringen! Varit uselt uppdaterat senaste tiden!! 
Men jag var som ni vet sjuk hela förra veckan, och nu de första dagarna som jag är tillbaka till verkligheten igen har jag varit så utmattad att jag inte orkat helt enkelt! 
Så ja det är därför som jag inte kunnat uppdatera bloggen! Men vi försöker igen! :) 


Idag har det inte hänt så mycket. Varit i skolan, slutade tre idag. Skulle egentligen ridit Viggo ikväll men jag orkade inte och så funka det inte tidsmässigt heller så han får vila idag! :) 


Till lunch idag i skolan fick vi kyckling med pasta! :D Den röda "salsan" är vanlig taco-salsa ;) 


Som ni kanske sett så har vädret blivit jättehärligt nu i eftermiddag! Tänkte visa hur det såg ut vid Svalövssjön när jag gick hem från skolan :D

 


Ikväll ska jag se Sveriges Mästerkock på TV4 20:00-21:00! :) Vi ser alltid det programmet-jag och min familj! :)  



Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards