sandrislindvall

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 14 februari 2016 19:06

Jag gick upp vid 8, och åkte ut till Viggo! Blev en uteritt idag också!! :D Viggo var riktigt pigg, och typ stack i galoppen, men jag vet att han stannar när vi kommer tillbaka till Sanna & Vicky så det är bara att njuta av farten! :D 

Hästarna fick lite mer godis än vanligt idag också, och jag & Sanna åt muffins! :) 


När jag kom hem kom morfar hem till oss en sväng. 

Jag gjorde hemmagjord chokladpudding. Det är Per Morbergs recept. När den var klar och stod i kylen började vi förberedda för laxtacosen. Pappa grillade laxen och sparris. Sen åt vi det i tacoskal! Var jättegott, men skalen gick sönder heela tiden så det blev lite kladdigt men haha vad gör det om 100 år lixom? ;) 


Ja efter maten åt vi chokladpudding! Den blev jättegod, och var inte alls komclicerad att göra så aldrig mer pulver-chokladpudding! :) 


Ja, nu har jag jättetråkigt. Har verkligen inget att göra... Hehe. Satt med Spotify, och plötsligt satt jag & lyssnade på smurfarna! Hahaha var typ det man lyssnade på i lågstadiet, men haha vadådå? Jag kan ju lyssna på vad jag vill så. Ganska kul att sitta och lyssna på lite nostalgi från barndomens tidiga år ;) 

Av Sandra Lindvall - 14 februari 2016 08:00

Godmorgon allihopa! Idag är det Alla Hjärtans Dag, så jag ska börja dagen med ett ridpass på den jag älskar mest av allt - Viggo!! Blir extra mycket godis idag till alla hästarna! :D Blir lite fika till mig & Sanna också! :) 


Ikväll ska vi grilla! Vi ska grilla lax, och har för mig att vi skulle grilla sparris också. Så ska vi äta det som tacos. Så det blir laxtacos ikväll! Laxen ska vara tacokryddad! :D Jag älskar lax, om det är någon som missat det, och älskar tacos så det ska bli välidgt spännande att se hur det blir! :D 

Har redan ätit tacos två gånger den här veckan, så blir 3:e gången den här veckan! :D Plus jag åt tacos till frukost igår.. ;) haha #älskartacos


Hoppas ni får en mysig och underbar Alla Hjärtans Dag <3

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards