sandrislindvall

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 4 februari 2016 17:30

I sommar planerar jag och min fina kompis My att gå The Color Obstacle Rush i Malmö 2 Juli! (Våra knän tillåter inte att vi springer riktigt...)

Det är en "tävling" på 5 km med 15 olika hinder att ta sig över, men självklart  får man springa bredvid om det är något man inte vill göra. Det finns 6 färgkontroller där de kastar färg på deltagarna! Vad går det då ut på? Jo-det handlar inte om att komma först eller så för det är ingen tidtagning! Man ska komma i mål med så mycket färg på sig som möjligt! Men viktigaste av allt är att man ska HA KUL!! :D Även om Color Obstacle Rush är ett ”löpevenemang”, behöver du inte springa om du inte vill. Det är faktiskt lika många som går (eller dansar!) genom hela banan. ;) 

För att vara med måste man vara 12 år, och upp till 15 år ska man ha vuxet sällskap.  


Vill ni veta mer så googla "The Color Obstacle Rush"! Det är likt The Color Run men här är det hinder med på banan också, så garanterat roligt! :D 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards