sandrislindvall

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Sandra Lindvall - 20 februari 2016 18:00

Helg, och nästa vecka ledig! Underbart! :D 

Hann inte blogga igårkväll så ska nu berätta vad som hände igår! ;) 

Jo, först var det ridning i skolan. Jag fick rida en av de största hästarna som heter Power Line! Gick ganska bra, han är väldigt glad för att gå högt med huvudet och göra sig ännu större! Sen tar han 100 år på sig innan han sänker huvudet, slappnar av och jobbat i rätt form. Men sista 20 minuterna blev han mjuk, slappnade av och jobbade jättefint! :D 

Sen på kvällen red jag Gem! Dressyrpasset gick jättebra! Hon var såå fin igår! :D Hon hade svårt för att samla sig i högergaloppen och hon blev lite springig och vinglig men ja alla kan ju ha dagar man inte kan allt ;) 

Till kvällsmat igår åt vi hemmagjord kebabpizza! Efter det klippte mormor mitt hår!! 


Idag har jag varit på Viarp och ridit dressyr på Morris!! Söt ponny, lite seg men tyckte det gick bra! :) 

Blev Pulled Pork med BBQ till kvällsmat idag! Vi ska se Mello ikväll! :D 


Före-Efterbild på klippningen! Blev lite trim av topparna då de var slitna, men det var inte så slitet ändå för att vara ca 9-10 månader sen jag sist klippte det ;) 

 


Fina Gem och jag efter gårdagens träning! :D <3

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards