sandrislindvall

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Sandra Lindvall - 16 september 2016 13:15

Ja, lite sent påtänkt, men bättre sent än aldrig. Som rubriken lyder tänker jag i det här inlägget visa vad jag fick på min 17-årsdag som var den 20 augusti :P Aja, jag är jättenöjd med allt! :D 


 

  

 


De sista delarna av de här filmerna! :D 

  

 


Den här fantastiska boken fick jag av min fina syster! :D :D :D 

     


Världens bästa plattång som vårdar håret, och har ånga! :D :D Älskar den här! Kan varmt rekommendera den! :D 

 


En jättefin målarbok, den hjälper mig att lugna ångest och stress! :) 

       


Ja, och avslutningsvis - mormors goda Röda Vinvärs-cheesecake som vi hade till fikat! :D 

  

Av Sandra Lindvall - 16 september 2016 07:15

Godmorgon alla pigga och glada!! Idag är det FREEEEDAAAGGGG!!! :D Wiiiiieee!! :D 

Idag påbörjas vad jag hoppas ska bli den bästa helgen på länge! Först skola då såklart, och efter skolan ska min fina vän Julia följa med mig hem och sova hos mig till söndag! Vi ska åka till Viarp i eftermiddag då jag ska ha teorilektion och sen rida. 

Imorgon är det tävlingsdax! Jag och Viggo ska åka på vår första lokala dressyrtävling, och vi ska till Skromberga Ryttarförening i Ekeby och rida LC:2! Julia ska följa med som hästskötare, och pappa är chaufför och "sponsor" #sponsoredbymyparents #sponsradavminaföräldrar Den här tävlingen är utomhus, och det är första gången både jag och Viggo tävlar dressyr ute :) Men det ska säkert gå bra eftersom han nästan alltid blir riden utomhus. :) 


På söndag är det återigen tidig morgon för oss då jag och Viggo ska tävla på Helsingborgs Fältridklubbs Pay and Jump! Det blir inte lika tidigt som dressyrtävlingen, men det blir inte någon slappedag  ;) 

Vi ska hoppa 80 cm, jag tycker det är rätt lagom just nu. Vi har inte tävlat på ett tag och var länge sen vi tävlade inomhus :) 


Som ni förstår så är det en fullspeckad helg, och jag & mitt Team kommer vara trötta på söndag. Nu ska jag se till att rida ordentligt och bra så vi inte gör det här i onödan ;) haha :P 


Jag vet inte hur mycket jag kommer hinnna blogga, men ska försöka uppdatera er om hur det går på tävlingarna ;) 


   

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards