sandrislindvall

Alla inlägg den 8 september 2016

Av Sandra Lindvall - 8 september 2016 16:28

Hej bloggen... 

Ledsen att det inte blev som jag sa, att jag skulle komma igång med bloggen igen... Men mitt psyke klarar inte av det... Jag kan inte ha något jag "måste" göra, för gör jag inte det så får jag stark ångest över det, och mår då bara ännu sämre. 

Jag ska inte komma med undanflykter för er längre.. Jag ska försöka göra det kortfattat. Det är så att jag mår inte bra psykiskt, har mycket ångest och är ofta nedstämd. Vill hela tiden vara hälsosam, men det börjar gå över styr då jag inte längre kan äta något jag anser som onyttigt utan att må dåligt över det. Vill hela tiden ut och träna, men som ni säkert vet så hindrar mina knän mig lite där, och det mår jag också dåligt över. För jag vill inte ha ont i mina knän längre. Jag är trött på att behöva anpassa mig efter det... 


Ja, jag tänker inte göra det längre än så, men nu känner ni till varför det är så dålig uppdatering. Men jag försöker iallafall orka skriva något emellanåt. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer... Förlåt för dålig uppdatering men jag har definitivt inga planer på att lägga ner bloggen!! 


Kram <3 


~Det syns inte på utsidan, hur det känns på insidan.... 

 



Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards