sandrislindvall

Alla inlägg den 20 september 2016

Av Sandra Lindvall - 20 september 2016 22:02

Klockan är 10 på kvällen, och först nu har jag fått tid att blogga. Men jag är supertrött nu, efter ha ridit dresyr på Ultra på skolan och sen hopptränat med Carado i Viarp nu ikväll, så jag kommer inte  skriva något mer inlägg än det här ikväll.. 

Ni får ursäkta att det mest blir bloggning på tidiga mornar och sena kvällar, men det är så min vardag ser ut. ;) 


Imorgon vet jag inte alls när jag är hemma. Jag slutar skolan 15:20, och om jag hinner ska jag åka och shoppa lite. Jag ska rida Viggo imorgon också, han har fått det lugnt nu i två dagar efter den tuffa helgen. Han förtjänar verkligen den vilan efter de prestationerna han gjorde! :D 


Aja, nu får jag stänga ner för ikväll, för jag håller bokstavligt talat på att somna vid skrivbordet :P 

Sov gott så hörs vi imorgon :) 


Bjuder på en bild på en trött Zingo <3

 

Av Sandra Lindvall - 20 september 2016 06:15

Jag ställde klockan på 5:30 för att hinna med att blogga lite innan jag ska till skolan. 

Det märks att hösten är här, även om det inte märks så mycket på temperaturerna än. Det är nu helt mörkt när jag vaknar på morgonen, och solen går inte upp fören jag sitter på tåget, vid 7. 


Igår hade jag ångest igen. Jag har inte haft ångest eller de känslorna sen i torsdags morse förra veckan. Livet har varit peppande sen i torsdags, och jag trodde att jag hade besegrat den. Men jag inser att oavset vad jag gör så kommer den komma ikapp mig, förr eller senare. 


Dagens outfit är mina marinblå ridbyxor med bling från Hööks, ett par mintgröna ridstrumpor, en röd pikétröja från North Benth, och slutligen en grå hoodie från Cubus :) 


Nu måste jag dricka upp mitt te, med smak av apelsin och ingefära. Sen är det snart dax att gå till bussen och ta sig till skolan. :) Jag har ridning både på skolan och på Viarp idag, så det är häst hela dagen :D

Ni får ha det jättebra så hörs vi ikväll! 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards