sandrislindvall

Alla inlägg den 5 mars 2019

Av Sandra Lindvall - 5 mars 2019 10:30

Sådär, då var jag hemma en snabb runda innan jag ska iväg och jobba! 
Träningen av knät gick rätt bra idag, klarade lite tyngre övningar och klarade av att hålla på längre än förra gången! :) 

När det kommer till axeln är det tyvärr sämre. Rörligheten är mer begränsad idag än den var för två veckor sen, och den gör mer ont. Så min sjukgymnast ska prata med min läkare så får vi se vad vi ska göra åt saken, eftersom det bara blir värre... 


Så ja, det är väl inte jättekul att ha problem med axeln och att den vägrar bli bättre... Men jag är tacksam att min läkare och sjukgymnast jobbar på samma ställe då det blir lättare att få rätt hjälp :) 


Nu måste jag förbereda det sista innan jag ska iväg, blir en sväng till stallet efter jobb och rida lite, så har en del att fixa nu! Tror inte jag hinner blogga mer idag, så vi hörs nog imorgon istället! :)   

Av Sandra Lindvall - 5 mars 2019 06:45

Okej, jag fattar att det är många som går upp tidigare än mig - jag klagar inte! 

Klockan är alltså 6:45, om drygt en halvtimme ska jag köra till Svalöv. Idag står sjukgymnastik överst på schemat. Jag ska va hos min sjukgymnast redan klockan 8:00. Jag går hos sjukgymnast för att få ordning på min högra axel, då jag har en sena som är svullen och klämmer nerver och lite så. Antagligen har det kommit efter jag ramlade av hästen i höstas. 
Sen har jag ju en meniskskada i höger knä, som jag haft i lite mer än 5 år, bara att läkarna inte tog det på allvar fören förra året. Så nu väntar jag på operation så jag kan bli kvitt skadan. 


När jag ändå är i Svalöv ska jag passa på att köra till mina föräldrars hus och hämta lite fler grejer. Jag flyttade för snart två veckor sen till Bårslöv, men det kan vi gå in på mer en annan dag :P 


Lite senare idag ska jag för första gången jobba själv på Godiskristallen hela dagen, vilket ska bli väldigt roligt! :D  Det allra bästa med att jobba där är att man nästan alltid har sovmorgon!! :D


Ni får ha en alldeles underbar tisdag så hörs vi! 


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards