sandrislindvall

Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Sandra Lindvall - 3 mars 2019 14:00

Tja, vart ska jag börja, det har hänt så sjuuukt mycket på de här två åren! Jag har bland annat hunnit ta hästskötarexamen och studenten, fått internationellt yrkesdiplom, känt på hur det är att bo långt bort en period och även flyttat hemifrån!


För er som följt mig sen tidigare, så har jag slutat rida Viggo, Carado och Bullen. Mycket mer än så kommer jag inte gå in på det, då det är ganska länge sen. Bullen slutade jag rida i somras innan jag flyttade till Småland (ja, det kommer ett inlägg om det senare :P) 

Jag kan rabbla upp en hel del, men det kommer bli långtråkigt att ta allt i ett inlägg, så det kommer dyka upp lite viktiga och minnesvärda händelser från de här två åren! Är det något särskilt ni vill veta så droppa en kommentar! :D 

 

Det här citatet är något jag försöker leva utifrån varje dag. För är det något jag har lärt mig de två senaste åren - så är det att allt är möjligt, så länge man har viljan och prioriterar rätt! :) 

 

 

Av Sandra Lindvall - 3 mars 2019 07:38

Hejhej bloggisen!
I'm back!

Det har snart gått två år sen jag gjorde senaste uppdateringen!! Att ha ett Break från bloggen var ingenting jag planerade, men tiden räckte inte till och jag hade mina prioriteringar på annat håll. Någonstans där glömde jag väl bort bloggen...

Men nu känner jag att jag saknar bloggen och funderar på om bloggandet kanske även kan hjälpa mig till ett friskare liv. Så jag tänker ta upp bloggen igen, eftersom jag på något mirakulöst sätt fortfarande kommer ihåg lösenordet 😛

Såååå, welcome back!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards