sandrislindvall

Alla inlägg den 30 april 2017

Av Sandra Lindvall - 30 april 2017 18:04

Hej bloggisen!  

Det var verkligen längesen jag bloggade senast, men jag har inte tiden just nu. Det är en månad till jag slutar 2an på gymnasiet och jag har jättemycket i skolan som måste bli klart. Jag känner mig superstressad över skolan och har jättemycket ångest, så jag har tvingats lägga bloggen på vila fram till jag känner att jag har tid igen. Visst om jag hade ansträngt mig hade jag kunnat hålla igång tiden men de luckor jag har i vardagen behöver jag för att stänga av allt omkring och vila, så därför jag tagit det beslutet. Risken är annars att det blir alldeles för mycket för mig och att jag inte orkar hålla ihop mig själv. 

Jag vill bara poängtera att jag saknar att blogga väldigt mycket, och min plan är att ta upp bloggen igen när jag slutat skolan för sommarlov. Jag slutar den 2/6, så det är bara en månad dit. När jag orkar håller jag redan på att förbereda nya blogginlägg. 


Om ni har lust får ni gärna kolla igenom min blogg och komma med tips på vad ni vill veta mer om, vad jag kan ta upp och ämnen att blogga om i sommar! Kom med förslag - vad vill ni veta? :) Jag blir jätteglad då! :D 


Men som sagt - JAG HAR INTE GLÖMT BORT ER!! :) 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards