sandrislindvall

Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Sandra Lindvall - 25 februari 2017 10:15

Jag och min familj följer som vanligt Melodifestivalen på lördagskvällarna. 

Jag har hittat ett par favoriter bland bidragen från deltävling 1-3, (några av mina favoriter har blivit utröstade ur tävlingen): 

  • Cruicified - Bella & Filippa

  • Gotta thing about you - Felix, Oscar & Omar / FO&O

  • I can´t go on - Robin Bengtsson

  • Kiss you goodbye - Anton Hagman

  • A million years - Mariette

  • Good lovin´- Benjamin Ingrosso

  • One more night - Dinah Nah

Nu är det sista deltävlingen ikväll. Jag har inte tjuvlyssnat på bidragen, men det är ett rätt bra startfält om man kollar på artisterna, så hoppas det blir en bra kväll! :) 


 

Av Sandra Lindvall - 25 februari 2017 04:30

Det blir bara en kort uppdatering nu, för jag ska iväg till Viarp och fodra hästarna och mocka stallet med Elma.

Sen när det är gjort blir det roligt, för då ska jag & Therese till våra medryttarhästar i Kingelstad! :D  
Vi tänkte rida ett lättare dressyrpass idag, Pilgrim och Diingo är ju inte i någon vidare kondis ;) (Pilgrim är min medryttarhäst och Diingo är ponnyn Therese rider). 


Nu ska jag gå upp & äta tacos till frulle, haha :P Men ni får ha en bra lördag så hörs vi under dagen :)  




Bilden: Längst upp är jag & Pilgrim, och bilden under är Therese och Mandingo (eller Diingo som vi kallar honom) <3

  

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards