sandrislindvall

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Sandra Lindvall - 23 februari 2017 22:00

Hejhej! Jag har inte orkat blogga de senaste dagarna, men nu har så mycket hänt så jag kände det var dax att uppdatera er! :D 

Jag börjar med att berätta för er hur vår debut i 90 cm gick i söndags! Det gick totalt över förväntan! Först blev vi sena till framridningen för att Viggo krånglade när vi skulle sätta på utrustningen, så han fick gå utan sin gelépadd (som ska hålla sadeln på plats). Sen hann vi knappt rida fram innan vi var tvugna att börja hoppa fram. 
Inne på banan blev han taggad och han kändes på G! Han flög över alla hinder och kom i bra läge till alla hinderna! Han levererade verkligen! :D Vi fick 0 fel vilket gjorde att vi fick en fin rosett med oss hem! :D Lilla Viggo gick alltså in på sin första start i 90 cm och satte en klockren runda! :D 

Det är vid såna tillfällen man är glad för alla timmar man suttit och gråtit och svettats genom passen för det varit kallt, blåsigt och allt har känts åt pipsvängen för man inte får till detaljerna i ridningen! :D 


Jag har tyvärr inga bilder från den här tävlingen, så bjuder på en repris på den här bilden från tävlingen i Viarp ;) 

  

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards