sandrislindvall

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Sandra Lindvall - 5 februari 2017 17:13

Hejhej! 

Ledsen att uppdateringen varit lite sisådär de senaste dagarna, men min ångest sliter i mig och jag orkar inte göra så mycket. Det är rätt mycket som händer just nu och jag känner hur jag förlorar mig själv mer och mer. Den här veckan har jag haft fler riktiga ångestattacker än jag haft på länge, 3-4 har jag fått den här veckan... Så jag försöker just nu att lugna ner mig för jag blir väldigt stressad när jag får ångestattacker och sen efter går jag och oroar mig för nästa... 


Hur som helst så har jag spenderat den här helgen på ryggen på min favorithäst! Den här helgen har det varit hoppkurs för privatryttarna på Viarp för Hanna Carlson! Jag hade med Viggo vilket var riktigt lärorikt! Det var faktiskt första riktiga hoppträningarna för oss, och då har jag ändå ridit honom i snart 2 år. Att det inte blivit av tidigare har jag inget vettigt svar på, men nu känns det som vi är på banan mot våra mål! Hanna kom med bra feedback på vad som är bra och vad vi behöver träna på! :D 


Jag ska se om jag kan fixa lite bilder i veckan :) 

Den här bilden är från gårdagen, oxern ligger på 100 cm och det klarar han utan problem :D 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards