sandrislindvall

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Sandra Lindvall - 1 februari 2017 16:30

Hästarna är mitt allt. Hästarna finns alltid där. Det känns som de förstår mig när jag mår dåligt, utan att jag behöver säga något. Det räcker att bara komma in till en häst, slänga armarna om halsen och gräva in ansiktet mot den varma hästen. Det är så skönt att bara kunna låta tårarna rinna, kan prata av mig, hästen lyssnar och berättar inte för någon om vad man har sagt. 

Bara att få vara hos hästarna är en befrielse, jag kan släppa taget och bara låta känslorna komma och svämma över. 


Precis som rubriken säger, utan hästarna har jag inget liv!  

       

Av Sandra Lindvall - 1 februari 2017 12:00

Ja som ni nog kan gissa så älskar jag musik, jag är helt beroende av musik i min vardag. Jag använder musik för att meditera, hantera mina känslor, ha något att göra när jag pendlar och för att sätta ord på mina känslor. 


Nu ska jag kila iväg på lunch, men först ska jag bara lägga till några bilder! 


Här kommer screen-shots på några av mina nya favoritlåtar! :) 

       

Av Sandra Lindvall - 1 februari 2017 05:00

Godmorgon! 

Som jag nämnde i mitt inlägg i måndags om hur min vecka ser ut, så är det här den mest intensiva och tuffaste dagen denna vecka. 

Först har jag skolan 8:45-15:20 med ett dressyrpass efter lunch. Det är min längsta skoldag och har så gott som alla ämnen idag. 

Efter skolan ska jag till Gantofta för akupunktur hos Frida. Jag har förresten glömt att nämna att hennes företag heter Naturlig Balans ;) 

Iallafall, efter det kommer Sanna att hämta mig så ska vi åka till Viggo och rida lite :) Just nu är min plan att rida barbacka, för jag kommer vara halvt borta efter behandlingen ;) Haha men vi får se vad jag känner för när det väl är dax att rida ;) 


Jag kommer antagligen komma hem vid 20:30-21:30, så det är även en lång dag. 

Det är väll bara att gå upp och börja den här dagen ;) 

Bjuder på en selfie med min syster <3

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards