sandrislindvall

Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Sandra Lindvall - 31 januari 2017 21:30

Den här dagen asså... Den här veckan hittils.. Vad ska jag göra... :( 

Gårdagen var näst intill en mardröm, och jag tänker inte gå in på detaljer. 

Idag har varit en våldsam berg-och dalbana i mitt psyke. Både igår och i dag har jag verkligen mått pyton. Jag har inte ens velat gå upp på morgonen. Jag har legat kvar i sängen i en timme efter alarmet, har mest velat ligga kvar i sängen och somna om. För när jag sover märker jag inte av mina "problem". 


Igår red jag Viggo, vi hoppade och han var superfin! Provade även rida med FreeJump stigbyglar, för att se om det blir bättre för mina knän och det känns som de hjälper mig väldigt bra! 


Idag red jag först Four Seasons på skolan, dressyrpass blev det. Första gången jag red henne. Det tog ett tag innan jag hittade hur jag skulle rida henne men när jag väl red henne rätt så kändes det jättebra! Hennes galopp är helt underbar!! :D 


Ikväll blev det hoppträning med Wendelise! Passet började inte på topp då jag red slarvigt och blev stressad för hon inte tog mina hjälper som jag ville och ja... Jag hade väll ångest, så fick jag mer ångest för jag red dåligt, så red jag ännu sämre, och blev till slut stressad. Ja, jag skyller absolut inte på Wendelise för hon var en klippa som vanligt! Det är bara jag som måste lära mig kontrollera min ångest. 


Jag tänkte gå och lägga mig nu, för jag är såå trött. Ledsen för ett lite rörigt inlägg...

 

Av Sandra Lindvall - 31 januari 2017 10:00

Ni känner antagligen till att jag älskar att måla naglarna, och att jag har rätt långa naglar. Eller ja, hade... Jag fick klippa ner dem rätt mycket förra veckan för jag råkade få en spricka genom halva nageln... 

Har fortfarande inte vant mig vid att ha korta naglar igen, har ju låtit mina naglar växa sen jag kom hen från Tyskland i slutet av Oktober förra året. 


Mina egna naglar, fixat allt själv utan att använda för dyra produkter. :) 

 


Lång-finger-nageln har här den längden som alla mina naglar nu har. Jämför med längden på de andra....

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards