sandrislindvall

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Sandra Lindvall - 22 januari 2017 13:19

Hejhej! Då jag var varit på ridklubben hela morgonen och förmiddagen så har jag inte kunnat uppdatera. 

Iallafall, tävlingen med Wendelise gick jättebra! Jag gick banan flera gånger för att göra upp en plan, gick igenom banan och taktik med min hopptränare My Lundkvist, red enligt planen och Wendelise lyssnade jättebra på mig, vilket resulterade i en felfri runda med en galet bra känsla :D Även om hindren nu bara låg på 60 cm så blev ridningen mellan sprången väldigt bra och välplanerad :) 


Då jag jobbade både i morse och igår morse så är jag nu supertrött och jag kan nämna att jag har rätt ont i mitt knä. Det märks att jag inte är van att vara igång på det här sättet och anstränga mig såhär mycket två dagar i rad. 


Nu ska jag ta en kopp te, förbereda lite nya inlägg och sen ska jag kolla på någon film. :) Min plan är att gå och lägga mig tidigt, trots jag har "sovmorgon" imorgon om man jämför med när jag gått upp den här helgen. Igår gick jag upp 4:30 och idag 3:30 på morgonen, och imorgon ringer klockan 5 :) 

 

Av Sandra Lindvall - 22 januari 2017 03:30

Klockan är 03:30 på "morgonen", nej jag väljer nu att använda ordet natt istället. Så, klockan är alltså halv fyra på natten, och jag stängde precis av alarmet på mobilen. Jag och Ida ska vara på ridklubben 5, och vill ha stallet klart till 8 då alla tävlande kommer för att fixa hästarna. 

Idag är det tävlingsdag, jag ska hoppa 60 cm med Wendelise. Pappa ska vara med på Pablo i 60 cm och min syster ska hoppa ponnyn Sunny i 60 cm.

Jag behöver väll knappast säga att jag just nu är sjuuukt trött och helst vill somna om. Men men, bokar jag upp mig på det här viset är det bara att gå upp och göra det. 

Att jag går upp såhär tidigt är för jag ska få en chans att vakna och hinna dricka te innan jag åker till stallet. (och eftersom det är tävling så behöver jag lite mer tid på att få med alla grejer osv). 


Ja, jag får väll pallra mig upp och påbörja dagen. Vi hörs <3 (jaja jag vet att det blev repris på bilden..) 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards