sandrislindvall

Alla inlägg den 20 januari 2017

Av Sandra Lindvall - 20 januari 2017 21:15

Asså idag har varit en så galet bra dag, jag skojar inte!! Jag kan inte ens minnas när jag senast mådde såhär bra senast!


Dagen började med sovmorgon, började 10:30 idag. (Blev dock 15 min sen pga försenat tåg men vad gör det?). Sen två lektioner under hela dagen, god lunch i skolan (hamburgare med klyftpotatis), baltic cup på anläggningen så man kunde kolla i montrar och underhålla sig med att se på hopptävlingar under lunchrasten. Sen en tur till Viarp, teorilektion med mina underbara elever, sen ett fantastiskt ridpass på fina Genua <3 Dagen avrundades med fredags-taco :) 


Jag har inte haft någon ångest eller känt mig deppig på hela dagen! Haft en riktig energi genom varje minut av dagen och har verkligen mått galet bra! Ett plus på det hela så har jag gått normalt hela dagen, nästan helt smärtfritt!! :D

Jag vet inte vart den här känslan kommer ifrån och inte varför den kom just nu. Men jag bryr mig inte om att tänka på det - för jag ÄLSKAR den här känslan!! Jag är så motiverad och taggad på livet, är helt redo att fortsätta kämpa för att bli bra igen! 


En selfie på dagens outfit! Valde att ta mina rosa palladium-boots och min hollister-kappa som ytterkläder :) 

 

Av Sandra Lindvall - 20 januari 2017 14:30

Vi har fått en uppgift på hästkunskapen i skolan att vi ska låtsas att vi får hem en 4-årig häst från Holland, som vi ska få ha detta året ut. Vi ska sätta upp mål för året med den här hästen och göra upp en plan på hur vi ska träna den och varför. 

Först tänkte jag "men åh vad jobbigt", men nu har vi jobbat med den två lektioner, och jag har fått in ett bra flyt. Jag har en klar plan i huvudet på hur min häst ska bli, nu ska jag bara försöka skriva ner det i ett dokument :) Jag ska ha en Haflinger, som ska fungera som en trevlig allroundhäst och en bästa vän som ställer upp på allt möjligt roligt! :) Nu vill jag inte sluta arbeta med uppgiften, jag tycker det är en så rolig uppgift! :D 


Haflinger är en mysig hästras, jag älskar haflingers! Så tänkte att detta är ett perfekt tillfälle att låta mina fantasier komma till användning, då jag vill få hem en 4-årig haflinger och jobba med :) 


Här är en bild på hafllingern Lilja och mig när vi var på turridning på Söderåsen i våras förra året med fredagsgruppen på Viarp :) 

 

Av Sandra Lindvall - 20 januari 2017 10:45

Jag har flera olika ridkläder, men nu när det är lite kallare älskar jag min nya tjocktröja i teddy-material från JH collection! Jag använder den både till vardags och i stallet, och därmed tvättas den en del, men håller fint tvätt efter tvätt! Som ni då kanske förstår så är det min favorittröja just nu, den är så snygg och skön! :D 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards