sandrislindvall

Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Sandra Lindvall - 12 januari 2017 21:39

Hej bloggen! 
Det är nytt år, och jag har börjat få upp motivationen till att få igång bloggen igen. Så jag ger det en ny chans, tar nya tag och försöker få det att hålla den här gången. Jag känner att bloggen är en del av mig och saknar den när jag inte är aktiv. 

En del vet nog att jag ramlade av hästen på en hopptävling i november förra året, och fick en stukninng på det yttre ledbandet i högerknäet. Det är snart 9 veckor sen det hände, och fortfarande har jag väldigt ont när jag anstränger mig, t.ex går, rider och mockar stallet. 

Precis som tidigare kommer ni få följa mig genom min vardag som ibland kan vara väldigt svår att få ihop, med skola, 2 medryttarhästar, träningar på ridskolan, min roll som teoriledare i verksamheten på ridklubben, mitt jobb jag har med att ha morgonfixet på ridklubben vissa helger, skadan och livet med ångest, panik och stress. 

Jag hoppas att jag får igång bloggen på riktigt den här gången och kommer verkligen försöka hitta en metod som passar mig för att hålla den uppdaterad. :) 


Min bästa 4-benta vän, Viggo <3 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards