sandrislindvall

Alla inlägg den 29 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 29 juli 2016 22:13

Som rubriken avslöjar så har jag inte så mycket att komma med för idag. Har inte hänt så mycket spännande, mer än att mormor & Sten och Zingo kom och hälsade på nu ikväll och fikade med oss :) 


Nu ska jag se någon film innan jag ska lägga mig. Har inte kommit på vilken än, men det finns så många att välja på så det löser sig nog snart :) Godnatt och sov gott allihopa :) 


 

Av Sandra Lindvall - 29 juli 2016 14:02

Jag var ute och kollade min rabatt i trädgården nyss, och kolla in så vackra mina rosa rosor är! :D <3 

Bara synd att jag åker imorgon så jag får bara njuta av dem idag och sen på bild, för jag tror inte de är lika fina när jag kommer tillbaka igen om en vecka. :) 

 

Av Sandra Lindvall - 29 juli 2016 08:45

Godmorgon! :D 

igår red jag ett dressyrpass på Viggo! Så skönt det var att äntligen sitta till häst en gång igen innan jag åker igen. Det var så härligt att slänga armarna runt honom och andas in den goda doften av häst. Det verkade som han hade saknat mig lika mycket som jag saknat honom, för när jag kom så gnäggade han åt mig som hälsning

Ridningen gick ganska bra. Det var varmt ute så det blev mest ett bas-ridpass med fokus på rätt ställning på böjda spår och att han inte skulle snedda. :) Både jag och Viggo var genomsvettiga efter ridpasset, och då hade vi egentligen inte gjort något jättejobbigt. :)
Men det var så härligt att känna han jobba under mig, känna vinden leka med mitt hår och ha Viggos öron framför mina ögon <3

Åhh, total lycka att träffa honom igen. Jag kan säga att det var lite jobbigt att gå därifrån sen, eftersom det var enda ridturen jag hann/hinner med innan jag åker igen. Men det känns ändå lite bättre nu iallafall :)


  

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards