sandrislindvall

Alla inlägg den 28 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 28 juli 2016 21:00

När man jobbar som ledare på kollot i Magnarp så har man en dag man är helt ledig, man behöver inte vara där den dagen. 

På min lediga dag som var den 20/7 kom pappa och hämtade mig på morgonen, så körde vi hem någon timme så jag kunde hämta mer sommarkläder (för jag hade inte riktigt räknat med så fint väder hela perioden) och lite annat jag behövde :) 
Sen åkte jag, Therese, mamma & pappa till Båstad och Torekov och bara gick och hade det trevligt :) 
Det var riktigt mysigt och avkopplande :) 


Här är lite bilder från den här dagen :) Självklart blev det glass! :D 

           

Av Sandra Lindvall - 28 juli 2016 19:26

Som ni säkert vet har jag nu sommarjobbat på kollo i Magnarp under period 3! Jag åkte upp dit söndagen den 17/7 på eftermiddagen, då vi som jobbade där skulle komma en dag innan barnen. Jag kom hem igår, som ni nog vet :P 


Det blev en helt fantastiskt bra period där uppe! Vi hade strålande solsken och temperaturer runt 25-30 grader varje dag! :D Helt fantastiskt att det kunde vara så fint väder i 10 dagar i sträck! :D 

Det var jätteroligt att jobba där! :D 


Det är dessutom en helt fantastisk miljö det ligger i! :D Vejbystrand ligger precis nedanför kollot, så man kan se havet från stugorna! :D Njut av de fina bilderna <3


                                         


De här sista bilderna är från Hembygdsparken, då vi åkte dit en dag med barnen :) 

   


Om ni är intresserade att veta vilka glassorter det är så är det Citron/Lime sorbet, Melon och Kladdkaka :P 

 

Av Sandra Lindvall - 28 juli 2016 10:30

Varje år kommer dem, sommarplågorna som jämt spelas överallt. Det är de låtarna man både älskar och hatar på en och samma gång. Det är ingen riktig sommar utan dem, men vi har hört dem så många gånger att vi kan dem utan och innantill. :) 

Här har jag listat 14 sommarplågor från 00-talet! :) 

  1. Avicci - Wake me up
  2. Panetoz - Dansa Pausa
  3. Alina Devecerski - Flytta på dig
  4. Eric Amarillo - Om sanningen ska fram
  5. Yolanda Be Cool - We no speak americano
  6. Stomae - Alors on dance
  7. Basshunter - Boten Anna
  8. Nic & The Family - Hej hej Monika
  9. Raymond och Maria - Ingen vill veta var du köpt din tröja
  10. Per Gessle - Här kommer alla känslorna
  11. Las Ketchup - The ketchup song
  12. Daddy DJ - Daddy DJ 
  13. Markoolio - Mera mål
  14. Los Del Rio - Macarena

Bild: Stranden nära Sandbybadets Camping, Öland :)

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards