sandrislindvall

Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 27 juli 2016 22:01

HEEEJ!!! :D 

Nu är jag äntligen hemma igen efter 11 dagars sommarjobb på kollo i Magnarp!! :D Det har varit riktigt roligt, men nu är jag glad att vara hemma igen! :D 
Anledningen till att det inte kommit något inlägg om kollot är att inläggen som kommit nu när jag varit iväg varit tidsinställda. Där fanns inget wifi eller så, så kunde inte blogga. Dessutom var det långa dagar så jag hade ändå aldrig orkat uppdatera bloggen. :) 

Men som sagt, nu är jag hemma igen! 

Jag är riktigt trött nu. Ni får vänta tills imorgon med lite mer detaljerat hur det varit och har en hel del bilder från min lediga dag och några kvällspromenader :) 


Jag har haft världens ridapstinens, saknar ridningen sååå mycket! Imorgon ska jag bota den med en ridtur på Viggo, som jag saknar så det gör riktigt ont!! <3 

Ni får sova så gott, så hörs vi imorgon! :D 


Nä, jag kan inte vänta tills imorgon med att visa stranden - så bjuder på en bild från Vejbystrand som låg 1 min promenad från kollot! (Man kunde se det från kollot) :D 

 

Av Sandra Lindvall - 27 juli 2016 18:30

Jag älskar instrumental musik! :D Lyssnar på det minst 3 gånger dagligen! :D  

Som ni nog redan vet så är Narnia bland mina favoriter att lyssna på! Får gåshud av den musiken! :D 

Men en annan instrumental musik jag också blir helt knäsvag av är Yiruma´s musik! Herregud vilken vacker musik! :D  Här är min absoluta självklara favorit! :D <3


River flows in you! :D Älskar den! <3


Av Sandra Lindvall - 27 juli 2016 10:30

Jag har fått ett par bilder på Zingo där det är rätt uppenbart vad han tänker, så jag redigerade dem bilderna lite roligt, och blev rätt nöjd! :D Där är någon bild där kvalitén inte är på topp, men den är rätt rolig ändå :) Zigge-bigge-buuussss :D :D 


 


Om någon inte vet vad jag har lagt på honom så är det ett schabrak, som man har på hästens rygg under sadeln ;) 


   


Jag vill inte ha något hat för att han har schabrak eller jacka på sig, han är van vid det. Och jag lovar att han hade protesterat om han inte ville ha på sig det för en kort stund! ;)  

Det är mormors hund och vi brukar vara lite tokiga med Zingo ;) 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards