sandrislindvall

Alla inlägg den 26 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 26 juli 2016 16:15

Hejhej! Ja, nu börjar det dra mot sista dagarna i Magnarp på kollot jag sommarjobbar på just nu. 
Jag tänkte nu be er om en liten tjänst; Om ni har någon fråga till mig, kan vara om vad som helst, så skriv i kommentarerna, så ska jag göra ett inlägg där jag svarar på frågorna när jag kommer hem igen om någon/några dagar :) 
Om det nu skulle va så att ingen kommenterar någon fråga så kommer det inte bli någon uppföljare med svar på frågorna, och det vore lite synd... :/ 

Så ni får gärna lämna frågor till mig i kommentarerna så ska jag besvara dem när jag kommit hem igen :D 

Har ni mer än en fråga så går det jättebra att ställa flera frågor :D 


 

Av Sandra Lindvall - 26 juli 2016 11:45


Jag hittade några fina bilder på Viggo från det senaste tävlingsåret som jag inte lagt upp här. Så här kommer 4 bilder ni inte sett innan! :D 


Vår första dressyrtävling tillsammans! Det var i Ödåkra på ridklubben! :D Vi fick 61,17%, det var en vanlig pay and ride så bara träningstävling :) Här är en bild från framridningen :)

Foto: Leif Lindvall 



Från en pay and jump i Hittarp i höstas :) 

Foto: Leif Lindvall 

 


Från tävlingen i Hittarp i våras där vi hoppade 50 cm och 70 cm :) 

Foto: Leif Lindvall 

 


Framhoppning till 70 cm klassen i Hittarp på samma tävling som föregående bild :) 

Foto: Leif Lindvall

 


Som man kan se så har han utvecklats och musklat sig fint, och fått bättre hoppteknik om man jämför de två första bilderna med de två sista bilderna :D <3 Bästa Viggo <3


Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards