sandrislindvall

Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 25 juli 2016 14:45






Jag kollade igenom vår dator för ett tag sen, och jag hittade bilderna tagna med pappas kamera från vår semester i italien förra året! :D Jag älskar Italien så galet mycket, occh jag tycker den här resan är så rolig att göra! :D Ni kommer nog förstå varför när ni ser bilderna, så här kommer det en hel del bilder! På en del bilder har jag lagt till bildtext :D 


På väg till nattfärjan i Trelleborg som skulle ta oss till Tyskland :) 


Här har de gjort konstverk av sand i Jesolo! De har format motiven med penslar! Helt otroligt! :D 

   


På väg med båten till Venedig! 


       


Jag och min syster Therese på en bro över vattenlandet på campingen Marina di Venezia i Italien! :D 

 


Min köra syster och jag på campingen i Italien :) 

 


Medan jag väntade på de andra i servicehuset passade jag på att ha lite roligt med pappas kamera :P 


Campingen Marina di Venezia´s "lilla" bazargata! :D 

 


Alperna i Österrike! :D Vi körde upp på höjder som var högre upp än man kan komma i Sverige! :D 

 


Snö på bergen i juli, och vi gick i shorts och linne! Observera att vi inte frös :P 

 


Snö i Juli och vi står där i shorts & linne! :D Ganska häftig känsla :) 

 


Kan man annat än älska utsikten! :D <3

 


Såna här vägar körde vi på, jätteroligt att åka där! :D Bussar kör även där, vi såg ett par stycken! :O

Det svängde hela tiden, och så dessutom oslagbar utsikt! 

Det enda var att man hela tiden fick lock för öronen :P 

 


Sista natten innan vi var hemma, alltid på samma rastplats i Tyskland :) 

   

Av Sandra Lindvall - 25 juli 2016 10:15

Nightcore gör covers till väldigt många låtar på youtube och många av dem finns även på spotify, men inte alla.

De ökar ofta takten på låtarna, och jag gillar oftast den versionen av låtarna. De låtar som redan är "snabba" kan bli lite röriga men de allra flesta blir bra :) 


Angel with a shotgun tycker jag är bättre i nightcore-versionen än i orginalversionen :) Här är nightcoreversionen :D 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards