sandrislindvall

Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 22 juli 2016 20:00

Här kommer bild-bomb på Viggo, från första gången jag red honom till hur det är nu! :D Kolla in första bilderna och jämför med de sista, herregud, det är svårt att tro att det är samma häst! :D Är så otroligt tacksam att jag fick möjligheten att fortsätta hans utbildning och att vi lyckats ta oss dit vi är idag redan gör mig så glad och stolt! :D Jag är mest glad över att vi lyckats ta oss hit trots att en del inte trodde det för ett år sen! :D Men viktigast av allt - jag har fått bekräftelse att jag ska våga lita på mig själv! :D Jag var säker på att det skulle bli något bra av honom med mycket träning. En del tvivlade på mig och honom, men vi  har visat dem att vi kan :D  

Alla timmar i paddocken jag har suttit och svettats i sadeln och kämpat för att göra rätt och få honom att förstå mig,

alla tårar när det gått dåligt, såren jag fått när jag klantat mig och ramlat av - allt har verkligen varit värt det! :D 

Jag älskar honom så otroligt mycket! <3


         


Om någon nu undrar så red jag i mina converse för stövlarna gick sönder :P 

                     

Av Sandra Lindvall - 22 juli 2016 13:30

Jag bara älskar dressyr! Sitter jag på rätt häst är det så gott som omöjligt att välja mellan hoppning och dressyr! För känslan en häst kan ge sin ryttare när den gör rätt är magisk! Det är så obeskrivligt att uppleva känslan när allt är perfekt, de korta stunder det blir så, då sitsen är bra, ridningen stämmer och hästen är lyhörd och svarar hjälperna perfekt! :D 


I våras på klubbmästerskapet var det en sån dag, jag och ponnyn Morris kom så bra överens inne på banan, allt klickade! :D Jag skojar inte när jag säger att jag höll på att börja gråta när vi avslutat programmet för det kändes så galet bra och jag var så himla nöjd med ridningen och ponnyn under programmet! :D 

Den dagen vann vi klubbmästerskapet lektionsponny dressyr, så jag och Morris är klubbmästare i dressyr på lektionsponny! :D 

Jag tänkte bild-bomba med bilder från klubbmästerskapet en annan dag, men här är två bilder iallafall :) Är rätt säker på att jag skrev ett inlägg om detta precis efter tävlingen som var i Maj :) Men ja en tillbaka-blick är alltid kul! :D 


   

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards