sandrislindvall

Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 14 juli 2016 22:07

Jag har lite dålig inspiration till att göra bra blogginlägg, så idag och imorgon, och eventuellt lördag kommer jag ta lite paus från bloggen, för att samla inspiration för att kunna göra bra blogginlägg, så att den sen kan bli ännu bättre och få in lite flyt! :) 


Så ja, vad ska jag mer säga just nu? Ni får verkligen ha det jättebra, och jag har gjort upp en bra plan för inläggen som kommer de kommande veckorna så håll utkik! :D 


Bloggen betyder mycket för mig, så jag vill inte sluta, jag behöver bara en paus på 2 dagar för att hitta mig själv igen d jag återigen förlorat mig själv. <3 


 

Av Sandra Lindvall - 14 juli 2016 09:00

Go´morron alla! :D Idag händer mycket som vanligt, precis som jag vill ha det :) 

Först ska vi till farmor och farfar på lunch idag! Det ska bli riktigt roligt att träffa dem igen, det var ett tag sen senast :) 

Efter lunchen ska jag ta tåget till Helsingborg och ta mig till Väla för att möta upp Emelie och Sanna där, och sen ska vi till stallet :) Om ingenting ändras så ska jag & Sanna rida ut idag barbacka, annars tänker jag rida barbacka i paddocken iallafall :) Han får det lite lugnt idag då vi körde rätt hårt igår :) Sen får han vila imorgon så han är taggad på lördagens tävling :) 


Jag tänker leta efter nya solglasögon, då jag bara har ett par, och de är vita- hjärtformade ;) Jag gillar dem väldigt mycket, men vill gärna ha ett par som är någorlunda "normala" eller vad man ska säga, haha ;) 


Är inte hemma fören lite senare ikväll, vid 18:30-19:30 skulle jag tro. Då ska vi grilla korv med bröd :D Haha det är såå gott och ändå är det såååå enkelt! :P 


Ja, jag hoppas ni får en fantastisk dag så hörs vi :D 

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards