sandrislindvall

Alla inlägg den 8 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 8 juli 2016 23:55

Haha, har ägnat varje ledig stund över idag åt att blogga, fixa nya inlägg som kommer upp inom de närmsta veckorna :) 

Insåg nu att klockan är runt 12 på natten, och att jag åter igen har ägnat 2-3 timmar ikväll igen åt bloggen ;) Men det är såå roligt att blogga och fixa nya inlägg :D Thihi, alltid varje kväll, samma sak, tänker bara börja på ett nytt inlägg som jag fortsätter med dagen efter, men istället blir det att jag gör flera nya inlägg, och laddat upp flera nya bilder :) 


Morgondagens planer är att jag ska till Evelina :D Vi skulle ut till hennes medryttarhäst, men ja vi får se vad vi mer hittar på :) 

Kommer blogga imorgon kväll, kanske lägger upp någon bild också från dagen om det blir någon rolig bild :P 


Nu ska jag avsluta det här inlägget och sen får det vara tillräckligt med bloggande för idag. Tänkte ställa klockan på 8:45 så jag kan äta frukost med min syster imorgon. (Går jag upp så någon annan ska äta frukost samtidigt som jag går upp så är det störst sannolikhet att jag äter. Dessutom blev det över från kvällsmaten idag så ska äta det till frukost :P Koreansk tacos :) ) Tänkte även blogga lite innan jag ska till Evelina så vi hörs imorgon :) Godnatt och hoppas ni får sova gott inatt <3 

   

Bilderna är från semestern förra året <3 

Av Sandra Lindvall - 8 juli 2016 14:58

Som jag skrev i morse så har jag bakat kokosbröd/bullar idag! :D Herregud, det var ganska enkelt att göra, inte så komplicerat, och asså oh my god vad goda de blev! :D Tror aldrig jag ätit något godare bröd! :D 


Jag hittade receptet på tidningenhembakat.se, det heter kokosbröd :) Så gå in där och sök, så hittar ni receptet! :D Det är sååå otroligt gott, så gillar ni kokos så är det här ett måste att prova! :D  


Före de gräddades i ugnen: 

 


Direkt från ugnen :D 

 

Av Sandra Lindvall - 8 juli 2016 08:30

Hellu bloggisen! :D Jag hoppas ni sovit gott :)

Idag är ingen "normal dag" om jag nu kan uttrycka det så. Jag ska faktiskt inte göra något som jag brukar göra. Jag ska prova på att göra kokosbröd i långpanna! :D Jag hittade receptet via en länk på facebook och det låter väldigt gott, och jag älskar verkligen kokos så det ska nog bli gott! :) 


Sen ikväll ska jag faktiskt på bio med min lillasyster i Svalöv :) Vi ska gå och se ICE AGE Scratattack :) Det är premiär i Svalöv för den, och vi gillar de filmerna, så självklart ska vi se den här på bio :D Dessutom är det roligt att göra något man inte brukar göra. Jag brukar inte gå på bio för jag inte har tid. Hästarna tar ju upp mycket av min fritid :) 


Jag ska snart cykla ner och handla lite ingredienser till brödet, och snacks till bion :)

Men inte för mycket snacks ikväll, för efter filmen ska vi äta koreansk tacos med familjen och mormor :) Ska bli spännande att testa en ny variant av tacos :D Tacos är bland det bästa som finns och jag vill testa så många varianter som det bara går :) 


Nu tror jag faktiskt att jag ska gå upp och göra mig redo för att cykla ner till ICA :) Jag hoppas på att kunna blogga lite medan brödet står på jäsning, och sen förhoppningsvis lite innan bion, annars blir det ikväll innan jag lägger mig (som vanligt) :) 


Jag och min sis i Italien på Marina di Venezia förra sommaren! :D <3

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards