sandrislindvall

Alla inlägg den 1 juli 2016

Av Sandra Lindvall - 1 juli 2016 07:15

Godmorgon alla pigga och glada! :D  


Idag är det full rulle hela dagen! :D  

Jag ska först jobba på Garvarens förskola i Teckomatorp 8-12, näst sista dagen på ett av de bästa sommarjobben man nog kan ha! Kommer sakna barnen, kollegorna och ja-allt med det! Vad ska jag göra sen när jag är ledig? :P 


När jag slutar jobba kommer min underbara vän My, så ska vi hem en kort runda för att lämna hennes grejer, och så ska vi byta om till hästkläder. Sen ska vi till Viggo, och åka till Viarp och träna lite! :D My kommer fota, så ska vi bara sen se till så jag får bilderna, och sen kan jag dela med mig av dem här på bloggen till er! :D 


Ikväll får vi pulled pork! :D Pulled Pork är sann kärlek till mat! Asså det är sååå himla gott! :D :D :D Pappa gör alltid pulled porken hemma, och den är bland det godaste jag någonsin ätit! :D Man äter det som tacos med massa tillbehör! Bäst blir det när man krossar lite tacochips över för att få det här crunchet! :)


My kommer sova över hos mig inatt, för imorgon ska vi till Malmö på Color Obstacle Rush! :D Ska bli sååå kul, vi kommer bara gå, för våra knän orkar inte med att springa :P Därför vi bara är med på lopp där det bara handlar om att ha roligt! :D


Som ni säkert förstår kommer uppdateringen idag och imorgon vara sisådär, men jag ska försöka blogga lite ändå, annars uppdaterar jag på söndag :) 


 


~ Ställ dig upp och kriga! Även när du har varje anledning att ge upp! <3 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards