sandrislindvall

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Sandra Lindvall - 27 juni 2016 22:04

Ja, vad ska jag säga. Oavsett vad jag gör för att distrahera mig från mina tankar så kommer det ikapp mig, det som plågar mig, det som gör ont, det som äter upp mig inifrån. 

Jag försöker få rutiner på dygnet, ha saker att se fram emot hela tiden, göra spontan-utflykter med min syster eller kompisar. Men så fort det blir kväll och jag slappnar av kommer det smygandes, och jag orkar inte kämpa emot tankarna. Den där rösten i mitt huvud som talar om för mig vad jag ska göra, tänka, hur jag ska vara och se ut osv. Med de tankarna kommer också ångesten krypandes längs ryggraden och söker sig in i benmärgen och låser in sig där och äter upp nyckeln. 


Jag har jättesvårt att sätta ord på det, men tänkte att det är lika bra att ni får veta hur jag mår och varför bloggen ligger lite i andra hand just nu. Jag SAKNAR DET! Jag saknar att blogga!!! Men jag orkar inte, på min lediga egentid kämpar jag mot ångesten och tankarna. Jag vill inte dela med mig av allt online, och jag hoppas ni kan respektera det... <3 

Men ska jag lyckas ta mig ur det här så måste jag hitta mig själv, för det känns verkligen som jag tappat mig själv. Jag vet inte hur jag ska göra, men jag provar mig fram så får vi se hur det löser sig. Men jag slutar aldrig kämpa, de dagar jag ger efter och gräver ner mig själv hämtar jag bara energi att ta tag i det igen. 


Imorgon efter att jag jobbat mina 4 timmar på dagiset ska jag till Nejla och så ska vi åka till Åvarp och rida! :D SKa bli så skönt att kunna spendera eftermiddagen med en av mina bästa vänner i sadeln på världens bästa djur! <3 


Lovar att höra av mig så fort jag fått lite motivering att skriva ett någorlunda bra inlägg, som det blev nu ;)


Bjuder även på en bild på mig och Viggo från dressyrträningen förra måndagen :) 

 


Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards