sandrislindvall

Alla inlägg den 20 juni 2016

Av Sandra Lindvall - 20 juni 2016 13:26

I lördags red jag Viggo ju, och det blev hoppträning! Vi hoppade något som kallas för fem och en halva. Han hoppade jättefint och vi höjde rätt mycket! Det blev nytt höjdrekord på 100 cm! :D :D :D 


På onsdag ska vi debutera 80 cm! :D Han känns amazing nu och vi är redo! :D 


Hindret är 100 cm högt, men det ser inte så högt ut på bilden för att han hoppar det  så enkelt! 


Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har kommit in i en dålig period igen psykiskt så får lägga bloggen till sidan lite och bara blogga när jag känner för det. <3 Lovar att försöka uppdatera några gånger i veckan, och ni kommer få uppdatering om hur det går på tävlingen på onsdag! :D 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards