sandrislindvall

Alla inlägg den 30 maj 2016

Av Sandra Lindvall - 30 maj 2016 18:45

Som jag lovat så kommer lite bilder från gårdagens pay and jump i Hittarp med Viggo! Har fler bilder på kameran men vi har inte hunnit föra över dem till datorn än, så de bilderna får ni vänta lite på ;) 

Men här kommer iallafall 3 st bilder :) 


1:a hindret i 50 cm :) 

 


2:a hindret i 50 cm <3

 


6:e hindret i 70 cm! <3 (Man ser det inte så bra-men han hoppade av väldigt stort)

 



Av Sandra Lindvall - 30 maj 2016 17:02

Hejhej! :) 

Blev inte mycket sömn inatt då det ösregnade och åskade hela natten. För er som inte vet så är jag livrädd för åskan.. :/ 

Idag har varit en ganska chill dag, som tur var. Eftermiddagens lektioner var inställda så vi hade bara stallet i morse! Jag red en häst som heter Gunvald (ja, han heter seriöst så...), och vi red dressyr för Daniel-skolans hästskötare! Gunvald var väldigt stark och pigg idag, men det gick ändå ganska bra idag. 


Efter lunch på skolan åkte jag & Julia till Väla. Jag köpte Marabous nya choklad "happy birthday" med hallonsmak. Blev även en frapio yoghurt med smak av Vanilj, passionsfrukt och mynta :D Kollade mest efter en snygg funtionströja långärmad jag kan ha på sommarens tävlingar. Hittade några men köpte ingen idag. :) 


Kvällens planer är väll att slappa och ta det lugnt. Funderar på att baka muffins men är så varm att jag är rädd att jag inte kommer orka. Så kanske blir något annat. :P 


Imorgon är också en ganska okej dag. Matten på morgonen är inställd så jag börjar 11 imorgon :D På kvällen ska jag hoppträna :D (I ett stekhett ridhus :P ) 


Ni får ha det så bra så hör jag av mig, och ja ni ska få bilder från igår :P 

Av Sandra Lindvall - 30 maj 2016 14:45

Det här är katten Kimo. Hans ägare är stadsminister. Kimo vill bli stadsminister en dag. Han planerar att låta alla invånare i landet ha en egen katt, och införa gratis kattmat i varje butik. Alla katter skulle få daglig massage. Maten katterna får skulle vara av första klass och serveras på silverfat. Det skulle finnas en dag i veckan som heter Kattens Dag där alla katter ska bli bortskämda av människorna. De skulle få allt en katt kan önska sig en sån dag, och de skulle inte behöva anstränga sig. Katterna skulle ha egen soffa, egen TV, en stor och mjuk säng med kudde och filt. 

De människor som behandlar katterna illa skulle låsas in i fängelse med vatten och torrt bröd.

Han skulle införa att människan aldrig får avliva en katt, utan att katten själv bestämmer när det är dax. 

Alla katter skulle leva som prinsar, och ständigt bli uppvaktade. Minst en dag i veckan skulle alla katter få den finaste fisken från marknaden. 


Kiimo sträcker på sig i sin kattsäng. Han tänker för sig själv; Att vara stadsminister är drömmen, men att vara stadsministerns älsklings-katt är tillräckligt nära ändå. 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards