sandrislindvall

Alla inlägg under april 2016

Av Sandra Lindvall - 18 april 2016 17:04

Hej bloggen. 

Som ni nog märker har det inte blivit uppdatering på ett tag... Igen. 

Jag tänkte nu säga att jag måste lägga bloggen i andra hand, och inte vara bunden till den just nu. Så jag kommer bara uppdatera då och då nu fram till sommaren, då jag känner stor prestationsångest och måste försök akontrollera den, och då kan jag inte riktigt ha det måstet att hålla bloggen väl uppdaterad. Min lediga tid är jag helt utmattad och orkar inte göra så mycket. Så jag är jätteledsen att behöva ta det här beslutet, men till sommaren kommer jag försöka ta tag i bloggen ordentligt igen. Men fram till dess så blir det något inlägg då och då. :( <3 


FÖRLÅT för det här <3

Av Sandra Lindvall - 7 april 2016 17:39

Hej bloggen! Det var lite mer än en vecka sen jag bloggade sist. Jag har velat blogga men jag har inte orkat, och har inte haft någon inspiration att skriva bra inlägg. 

Grejen är den att jag har kommit "under ytan" igen, och dras mot botten av det mörka havet, in i den onda cirkeln igen. 

Jag kanske ser glad ut, men jag är helt förstörd inombords. Jag är deprimmerad och har ångest ständigt. Alltid nedstämd och tänker mycket på det här med maten, vad jag äter och så, men jag tappar jämt kontrollen och äter mer än jag vill, och får då ångest för det. 

Jag vill ha kontroll över mig själv och mitt liv. Men just nu kan jag inte kontrollera mat-delen. Jag blir mätt snabbt men fortsätter äta för det är gott... 

Om ni inte förstår hur jag känner så är det okej! Det är inte enkelt att förstå det här, jag har själv svårt att förstå det och särskilt kontrollera det. 


Jag har fått släppa bloggen lite, att jag inte behöver känna att jag måste blogga varje dag. Jag kommer försöka uppdatera några gånger i veckan, men ibland kanske det bara blir ett inlägg i veckan. Men till sommaren så kommer jag hålla den uppdaterad! Men fram till dess, eller till att jag har fått kontroll på mitt liv och mina tankar så blir det lite halvtaskig uppdatering! <3

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards