sandrislindvall

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av Sandra Lindvall - 26 mars 2016 11:15

Hejhej!! Idag är det påskafton! 
Jag har varit uppe sen 9 (faktiskt). Anledningen till att jag inte bloggat fören nu är att jag tänkte fixa håret och sminka mig direkt på morgonen så det är gjort, så jag har tid ifall det inte blir som jag vill, och att jag slipper trängas med de övriga i familjen. :) 

Jag la först en ljusgul ögonskugga som grund idag, och sen har jag "arbetat" med rosa och blå nyanser :) Avslutat med en svart mascara på både över och underfransarna :) 


När jag fixade håret använde jag min mix-plattång från BabyLiss, gjorde 3D-lockar i håret. Resultatet blir att håret är långt som om det vore platt, men det är "vågor" som lyfter det :) Jag älskar 3D-lockar och de håller sig utan hårspray! :D  

 


Det blir bild imorgon på min outfit jag ska ha ikväll. Men kan avslöja att jag har tänkt ha min klocka från regal och ett Fuck Cancer-armband bland annat :) 


Jag tror inte det blir mer bloggande idag, jag och min systser ska till morfar en kort runda i eftermiddag :) Kanske tar några bilder på deras hund Hanna Johanna :) Har bara bilder som är ett år gamla och hon har blivit stor nu :) 


Ni får ha det så bra, så hörs vi antagligen imorgon <3 

GLAD PÅSK!! :D 


Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards