sandrislindvall

Alla inlägg den 25 mars 2016

Av Sandra Lindvall - 25 mars 2016 23:02

Här är fortsättningen på hur jag fixar mina naglar den här gången :) 


Såhär avslutade jag igår, beskrivning med bilder la jag upp igår ;) 

Valde en rosaglittrig nyans för att jag tycker det är en stilren färg som passar till det mesta, och det är en färg som jag förknippar med vår och sommar. :)

 


Så idag var det då dekorering! Jag använde nail-stickers! Blommorna är köpta på Ullared förra året, och de med hjärtan är från Depend. 

 


Jag satte fast dem på de ställen jag ville, och såhär blev resultatet!! :D (Gjorde likadant på den andra handen :) )

 


För att det då ska hålla lite bättre la jag på två lager genomskinligt nagellack! :) Är riktigt nöjd med mina naglar, de speglar verkligen vår och sommar men även stilrent och snyggt :D <3

 


Hoppas ni har blivit inspirerade, det är inte så svårt som det ser ut alltid :) 

Förlåt att det dröjde med det här inlägget! <3



Av Sandra Lindvall - 25 mars 2016 12:00

Ja, jag har 3 saker att göra idag. När mamma och Therese kommer från affären ska jag duscha, och göra hårinpackning. Sen ska jag göra grahams-tekakor när mamma har gjort klart sitt bröd. Till sist ska jag fixa dekorationerna till mina naglar :) 


Jag har varit vaken sen 10, och har inte gjort något mer än att äta, och utöver det jag skrev ska jag inte göra något idag heller! Så galet lat jag har blivit! Det här med lov är jätteskönt men man blir så jäkla lat. Men är det lov så är det. Det är väldigt skönt att kunna gå runt i pyjamasbyxor hela dagen, och inte behöva tänka på hur man ser ut ett skvatt. :) 


Jag hoppas att ni får en trevlig Påsk! :D Ska göra ett inlägg ikväll på hur jag dekorerar mina naglar den här gången :) 


Såhär gjorde jag mina naglar till jul! :) Blir inte lika högtidsinspirerat, men det kommer bli väldigt fint :)

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards