sandrislindvall

Alla inlägg den 14 mars 2016

Hej

Av Sandra Lindvall - 14 mars 2016 16:31

Som ni märkt har jag inte uppdaterat på ca en vecka och ja jag är ledsen för det!! 

Men det är så att det har hänt en del som gjort att mitt psyke inte klarar mer, så jag har tvingats ta en kort paus från bloggen för att spara energin. Jag tror inte det blir mer uppdatering fören till helgen, men nästa vecka är det påsklov, och jag LOVAR att jag ska få igång bloggen igen, och jag ska berätta vad det är som händer. Jag har lätt att ta hårt på saker som vissa bara ingorerar efteråt, medan jag kan gå och grubbla i flera dagar, ibland längre. Det är lätt för andra att säga "bara släpp det och gå vidare", men det är enklare sagt än gjort för min del. Jag har gått igenom en del, och jag har börjat ta mig tillbaka, men nu har några saker hänt som gjort att jag är på väg ner igen. Så jag måste prioritera var jag ska lägga min energi någonstans. Hoppas verkligen ni förstår, och jag vill inte ha något hat, för det är såhär det ligger till. 


Men som sagt så ska jag uppdatera till helgen och nästa vecka försöka komma igång igen! :) 
Hoppas ni får en trevlig vecka! 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards