sandrislindvall

Alla inlägg den 19 november 2016

Av Sandra Lindvall - 19 november 2016 15:00

Då var det dax för en ny lista, jag har listat 20 saker ni nog inte visste om mig ;) 


  1. Jag ÄLSKAR julen! Det är min absoluta favorithögtid på året! :D Det är så mysigt att städa hemma tillsammans med hela familjen, pynta och ta in en julgran och klä den :) Att julbaka, sätta upp ljusslingor, doften av saffran, julgran, pepparkakor och ja.. Sen själva julhelgerna där man umgås med sin familj och vänner, äter tillsammans, och sen att vara ute i den vita snön :) Ja, det är helt enkelt jättemysigt :D

  2. Jag kan ge intrycket att jag föredrar att vara inomhus istället för ute, men det är inte sant. Jag trivs bäst utomhus i naturen. Det finns inget som är så mysigt som vara ute i naturen ridandes på en häst tillsammans med vänner :) 

  3. Jag klarar överhuvudtaget inte av att se skräckfilmer eller psykologiska thrillers eller något i den stilen. Kan inte sova och är även rädd dagtid flera dagar efter. 

  4. Jag har varit mörkrädd enda sen jag var liten. Nu är jag bara mörkrädd om jag är ute själv när det är mörkt. Men när jag var mindre tyckte jag det var obehagligt att sova ensam på mitt rum och hade flera nattlampor på. 

  5. Jag är väldigt ordningsam, håller mig väldigt mycket till regler och har svårt att ljuga.

  6. Jag bloggar mest på kvällarna, och är glad för att tidsinställa inlägg :) Jag får oftast flest idéer precis innan jag ska lägga mig, och börjar jag blogga så kan det ta tid innan jag kan lägga bort datorn :P 

  7. Jag älskar rotselleri och palsternacka i ugnen tillsammans med lite andra rotfrukter! :D Ni får gärna lämna en kommentar om vad ni tycker om just rotselleri och palsternacka ;) 

  8. När jag är iväg och handlar går jag alltid in på bokhandeln, och kollar i olika matböcker! Både jag och pappa älskar matböcker. Det är så kul 

  9. Jag vill ha saker och ting på mitt sätt, jag vill oftast göra på mitt sätt ;) 

  10. Jag älskar deckare, favoritserierna är Maria Wern, Dicte, Morden i Sandhamn :) Jag gillar även Sherlock Holmes ;)  

  11. Min favoritbok är deckaren Beskyddaren av Harlan Coben :) 

  12. Jag har svårt att stanna hemma mer än en dag i sträck utan att göra något, jag vill hela tiden ha något att göra och har jag inte det tänker jag för mycket :P 

  13. Jag kan inte hacka/skära lök utan att börja gråta :P hehe 

  14. Jag älskar att sjunga! Jag är nog inte bra på det men jag tycker det är så kul så bryr mig inte så mycket :P Jag använder appen Smule Sing när jag sjunger :) 

  15. Jag har ett ärr vid vänster ögonbryn från när jag ramlade ner från en solstol när jag var kanske 4 år ;) 

  16. Mina mellannamn är Annie och Mari 

  17. Mina favoritämnen i skolan är ridning (såklart), svenska och entreprenörskap. Mitt värsta ämne är matte :P 

  18. Jag älskar vinterns accessoarer! Är så kul att matcha vantar, mössor, pannband och halsdukar! :D 

  19. Jag älskar levande ljus, är så mysigt att tända ljus, speciellt doftljus :) 

  20. Jag älskar att prova nya frisyrer, min syster får oftast bli "försökskanin", haha ibland kanske det är lite synd om henne men haha, hon tycker också det är rätt kul ibland :P 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards