sandrislindvall

Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Sandra Lindvall - 3 oktober 2016 22:45

Jag tänkte nu avslöja att det kommer vara en "gästbloggare" som håller igång bloggen nu när jag är i Tyskland i 3 veckor. Det är min allra bästa vän, som har funnits där för mig under väldigt lång tid, som kommer ha bloggen medan jag är borta. :) Hon får själv presentera sig sen ;) Lite spännande får det ju vara :) 
Jag hoppas ni kommer gilla idén med att ha en annan som gör inlägg på bloggen ett tag :) 
Jag kommer sakna bloggen, det kan jag lova er! Även om jag inte alltid har tiden att blogga så saknar jag det när jag inte hinner! <3 


Nu får jag ta och gå & lägga mig. Min klocka ringer 5 imorgon, och även om jag kommer ta åksjukstabletter, som gör mig sjukt trött så vill jag ändå hinna sova lite :) Jag hoppas ni får en fantaskisk månad, så hörs vi när jag kommer hem igen! Som sagt kommer min fina vän hålla igång bloggen, så håll utkik! Jag tycker det ska bli spännande att se vad hon skrivit om när jag kommer hem igen. :) 

Ja, ha det bäst nu allihop!! Hejdå <3 

 

Av Sandra Lindvall - 3 oktober 2016 13:15

Hellu! Ledsen att det inte blivit någon vidare uppdatering den senaste tiden, men jag har haft fullt upp med annat och har fått lägga bloggen i andra hand. 


Ja, imorgon är det tisdag den 4/10! Det är kanelbullens dag, OCH det är även dax för mig att åka till Tyskland på APL! :D Är sååå taggad!! :D 

Eftersom det är kanelbullens dag imorgon, och jag åker till Tyskland tidigt på morgonen, så kommer min frukost bestå av kanelbullar, tror även jag kommer ha lite kanelbullar att äta i bilen på väg till Helsingborg där vi som ska åka till Tyskland kommer träffas 07:20 :D 


Allt är förberett inför imorgon, kanelbullar är bakade, väskorna är packade. Jag har en plan på hur min morgon kommer se ut och jag hoppas jag kan komma upp ur sängen i god tid, haha :P 

Kan avslöja att det var segt att gå upp 8 idag, och då är jag ändå ledig idag från skolan :P 


Aja, jag kanske fixar en överraskning åt er de kommande 3 veckorna när jag är i Tyskland, men vi får se ;) 


Bjuder nu på en bild på mig och Viggo. Såhär skrittar vi fram, genom lite frihetsdressyr. Både han och jag värmer upp samtidigt, och i tränar på att han ska följa mig. <3 Lilla hjärtehästen, honom kommer jag sakna <3

 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards