sandrislindvall

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Sandra Lindvall - 19 januari 2016 16:30

Tänkte skriva lite vilka parfymer jag använder, nagellack, skomärke.. ja lite sånt! 


Nagellack 
Jag använde innan Depend's nagellack men tycker inte de är bra. Det slits bort så fort och har ingen kvalit'e. Så jag använder IsaDora's nagellack nu och tycker de är jättebra! Min favoritfärg av dem är "Sparkling Candy", en ljusrosa nyans med lite glittrig "karaktär"! Gillar även det silverglittriga "Silver Sparkles"

Som nagellacksborttagning använder jag just nu Depends men så fort det är slut ska jag testa något annat. :) 


Parfym 

Jag använder två olika märken på parfymer/body mist. Victoria's Secret  och Hollister. Av Victoria's Secret har jag 7 stycken just nu. Det är Sheer Love, Love Spell, Secret Craving, Secret Charm, Aqua Kiss, Forbidden Fantasy och Coconut Passion! Älskar alla dem! 

Det finns en av Victoria's Secret parfymer jag direkt kan säga att jag inte gillar, det är Strawberry Champagne. 

Av Hollister har jag för tillfället en parfym, och den heter Sun Chases shimmer body mist!


Skönhetsprodukter 

Använder produkter från The Body Shop! Jag har just nu dofterna Strawberry (produkterna: Shower Gel, Hand Cream, Body butter), Mango (produkt: Body Sorbet) och Moringa (produkter: Body Sorbet). Tycker dem är bra och de doftar gott! Vissa produkter därifrån är lite dyrare, men tycker helt klart det är värt pengarna! 

 

Skönhets-set 

Har fått ett litet "Kit" från Premier, by Dead Sea.

Den jag har heter Beautifying Nail Kit - Passion Fruit.

Där fick jag en nagelfil, en "Buffing Block", Hand & Bodycream, "nagelbandsolja". Älskar det här! Det är jättebra för naglarna! Rekommenderar verkligen det! :D 

 

Dusch-produkter 

Använder Schampoo & Balsam från Nashi Argan Oil, och Elvital, duschtvål från Nivea med cocosdoft! Hårinpackning från Elvital, och hårolja från Nashi Argan Oil! 

 

Läppbalsam 

Använder Eos läppbalsam, och Babylips! Båda funkar jättebra för mig! Har något från IsaDora också, superbra med mild färg! :) 

 

Jag gillar de här produkterna, och kan rekommendera dem! :)

 

Av Sandra Lindvall - 19 januari 2016 14:00

Jag älskar att shoppa!! Så tänkte nu lista mina favoritbutiker. Så då kör vi igång! 


- Jag handlar de flesta av mina kläder på Cubus, jag gillar deras jeans (köper modellen Jegging Jane för tillfället. Stretchiga och mjuka, bra passform, något hög midja, och de har bra kvalité), köper de flesta hoodies på Cubus också! 

- Jag köper mina Victoria´s secret parfymer på Electa (finns på Väla). Älskar Victoria's Secret!! 

- Köper lite kläder på Hollister, även en del parfymer köper jag där. Dock är det lite dyrare där, så handlar inte där så ofta, men gillar deras kläder! 

- Vanliga skor köper jag på Din Sko, Skopunkten

- "Gympaskor" (eller vad man ska kalla det), köper jag på Inersport då jag behöver ordentliga skor att gå i

- Jackor köper jag lite överallt. Men typ Cubus brukar ha fina Jackor, ibland har H&M också snygga jackor

- Hästkläder och allt sånt köper jag på Hööks eller Hästia! Ibland köper jag typ jackor, västar eller fleecetröjor där som jag har till vardags! 


Så, det var det! :) 

Av Sandra Lindvall - 19 januari 2016 10:15

Jag vill utvecklas som ryttare, bli en bättre ryttare, och ta  min ridning till en ny nivå! För att lyckas med det på bästa sätt är att sätta upp långsiktiga mål, och därefter sätta upp kortsiktiga mål, som jag kallar delmål. 


Mina mål 2016, inom riningen: 

  • Placera mig med Viggo i LC
  • Debutera lokal dressyr med Viggo
  • Debutera LB dressyr
  • Rida felfritt på 70 cm med Viggo
  • Debutera 80 cm med Viggo
  • Starta KM hoppning med Gem Cruise

För att komma dit ska jag:

  • Träna dressyr med Viggo, särskilt galoppfattningar, galopp snett igenom
  • Träna på smådetaljerna! 
  • Ta med Viggo till Viarp, både privat, på lektioner och kurser
  • Hoppträna på Viarp med lektionshäst
  • Utveckla min ridning genom att rida för tränare (som jag redan gör)
  • Anteckna lite efter ridpass, vad som gick mindre bra, vad som gick bra, vad jag kan göra annorluna

Är riktigt taggad på alla utmaningar 2016, och är redo att kämpa! Är riktigt motiverad! :D Känns galet bra!!! :D Nu växlar vi upp, och ger gärnet! Tagga!! :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards