sandrislindvall

Alla inlägg under maj 2016

Av Sandra Lindvall - 28 maj 2016 14:15

Jag får fortfarande inte gå i den vanliga hagen tillsammans med Vicky för min ägare. Hon tror jag skulle dumma mig med nykomlingen. Han är inte ens 1 år gammalt, varför skulle jag dumma mig? För att han är hingst eller? Ha-dumheter. Fördelen är att jag får hela trädgårdens gräs för mig själv och jag har även fri tillgång till att gå in i paddocken. Kanske ska vara lite busig och hoppa över staketet i paddocken in i lösdriftshagen? Hmm, frestande tanke. Men sist jag hoppade över gick det ju inte så bra, så kanske inte ändå. Jag har ju ändå gräset på den här sidan för mig själv.. Svåra beslut man måste fatta som häst. Så länge jag får mitt hö och kraftfoder, och har tillgång till vatten och får beta gräs så tror jag att jag struntar i att hoppa över staketet. Förr eller senare får jag nog gå med Vicky och nykomlingen igen. 

//Gnägg, Viggo

 

Av Sandra Lindvall - 28 maj 2016 12:30

Under uppehållet har det varit en del tävlingar. Kan avslöja att under klubbmästerskapen blev jag 1:a i dressyr på lektionsponnyn Morris, så jag är numera klubbmästare på lektionsponny i dressyr! :D Man kunde äveen delta i den öppna klassen och det gjorde jag (resultatet av en ritt räknades i båda ritterna) och där blev jag 2:a med mindre än 1% från 1:an! :) 

Klubbmästerskapet i hoppning gick rätt bra det också. Jag tävlade Rovena i 85 cm, och tyvärr fick vi en rivning i omhoppningen men för att vara Rovena är det jättebra då hon lätt slarvar med benen. ;) Totalt blev vi 5:a i hoppningen på ridhäst men det var för få starter för att få en 5:e plats rosett. Men det gör inte så mycket. :) 


En bild från framridningen till Klubbmästerskapet i dressyr! <3

 

Av Sandra Lindvall - 28 maj 2016 10:52

Hej bloggisen! :D 
Nu slutar skolan om 12 dagar och i stort sett så är alla uppgifter klara nu, så jag kände att det är dax att ta tag i bloggen nu igen :) 

Jag har saknat att blogga, men jag har fått prioritera skolan framför bloggen. 

Men nu ska jag föröka uppdatera minst några gånger i veckan, så håll utkik efter nya inlägg! :D 

Presentation


Tjingeling!
Mitt namn är Sandra Lindvall och jag är 19 år gammal!
På min blogg kommer ni få följa med i min vardag som består av hästar, kompisar, jobb och en daglig kamp mot ångest!
Välkomna!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vem tror ni vinner Mello??
 Jon Henrik Fjällgren
 Lisa Ajax
 Mohombi
 Lina Hedlund
 Bishara
 Anna Bergendahl
 Nano
 Hanna Ferm & Liamoo
 Malou Prytz
 Jon Lundvik
 Wiktoria
 Arvingarna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards